Bilo da želite da saznate više o našim proizvodima, precizirate detalje porudžbine ili zamenite porudžbinu, stojimo vam na raspolaganju.
Tu smo za sva vaša pitanja.
Kako naručiti proizvod?
U internet prodavnici odaberite proizvod, boju i veličinu i klikom na dugme dodajte u svoju korpu. U sledećem koraku ispunite sva obavezna polja sa ličnim podacima neophodnim za isporuku robe. Potvrdite narudžbinu i očekujte potvrdu porudžbine na e-adresu koju ste naveli prilikom prijave.
Kako da ostvarim popust?
Za pošiljke u vrednosti većoj od 5.000 RSD, ostvarujete popust u vidu besplatne dostave, sve ostale popuste možete iskoristiti putem specijalnih kupon kodova.
Da li mogu da zamenim ili reklamiram proizvod?
Da. Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo da nas kontaktirate najkasnije u roku od 24h.
Molimo Vas da prilikom preuzimanja pošiljke u prisustvu kurira proverite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi i prorezi) paket ne bi trebalo da preuzmete. U ovom slučaju molimo da nas kontaktirate telefonom ili na e-mail. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.
U slučaju da ste nakon prijema artikla utvrdili da je isti pogrešan ili eventualno oštećen, zamenu ovog artikla možete izvršiti o našem trošku. Neophodno je da nas kupac obavesti putem e-maila ili telefonom u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke o predmetu reklamacije, koja treba da sadrži ime i prezime, telefon i kratak opis nastalog problema/oštećenja. Kupac koji je uložio reklamaciju na određeni proizvod, odgovor i obaveštenje o daljem postupanju povodom navedene reklamacije, može očekivati u najkraćem roku.
Za realizaciju zamene potrebno je da vratite artikal na adresu pošiljaoca. Zamenu artikla možemo vršiti ukoliko je artikal vraćen nekorišćen i u ispravnom stanju.
Rok za realizaciju zamene artikla je 10 dana od trenutka podnošenja zahteva od strane kupca, a nakon prijema vraćenog artikla.
Način plaćanja?
Plaćanje se vrši pouzećem, gde prilikom dostave na vašu kućnu adresu, kuriru plaćate gotovinom.
Kako otkazati narudžbinu?
Ako ste potvrdili narudžbinu i već ste dobili potvrdu putem e-pošte, narudžbina se može otkazati u roku od 6h tako što ćete nas kontaktirati na e-mail [email protected] ili telefonom na +38162611320 da bismo izvršili postupak otkazivanja narudžbine.
Kako mogu znati da li je narudžbina potvrđena?
Nakon što potvrdite narudžbinu, proverite svoju e-poštu koju ste naveli prilikom naručivanja proizvoda jer ćete na navedenu adresu primiti poruku potvrde. Ako poruku ne primite, preporučujemo da proverite odeljak „Neželjena pošta“. Ako u tom odeljku ne možete pronaći poruku potvrde, kontaktirajte nas putem e-maila na [email protected] telefonom na 062/611320 ili putem poruke.
Podaci o kompaniji
Naziv pravnog lica: Ironwolf Doo
Matični broj: 21691518
PIB: 112518745
Adresa za prijem pošte: Hilandarska 15
Mesto, poštanski broj: Kraljevo, 36000
Sedište – ulica i broj (iz APR-a): Hilandarska 15
Telefon: 062/611320
E-pošta: [email protected]
Web adresa: gymster.rs
Tekući račun: 170-30053594003-11
Šifra delatnosti: 4639